مهدی عسگری
دبیرستاد اربعین هلدینگ خلیج فارس:
ما امسال با انسجام بیشتر و تلاش مضاعف تر، خدمات افزونتری را نسبت به زائران انجام دادیم.
در واقع ۵۰ درصد از هزینه هایی که توسط ارگانهای مختلف انجام
می شود را، هلدینگ خلیج فارس تقبل می کند.
درسال جاری ما خدمات بسیار با کیفیت تری، به زوار ارائه دادیم و درگذرگاه های مرزی رفاه نسبی را برای آنها تامین کردیم.
هلدینگ خلیج فارس با تامین۷۰ دستگاه یخ ساز، سهم قابل توجهی در کاهش مشکلات زوار در گرمای طاقت فرسای عراق داشته است.
با استقرار درمانگاه هلدینگ در کربلا، هرروز تا۱۸۰۰مراجعه داشتیم که نسبت به ارائه خدمات درمانی اقدام می شد.اسکان۴۲۰۰ نفر از خانواده پتروشیمی از دیگر کارهایی بود که بخوبی به سامان رسید.
مرتضی اتحاد
مسئول کمیته نظارت ستاد اربعین:
برای ارائه خدمات در خور نام زوار کربلا،۳۰ شرکت زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس کار پشتیبانی را انجام دادند.کمیته های تدارکات در تهران وعراق هرروز در یک هماهنگی منسجم، کار تامین نیاز
موکب ها را برعهده داشتند که خدا را شکر بخوبی از پس آن بر آمدیم.
جواد کبیری
مسئول دبیرخانه ستاد اربعین گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس:
امسال برای اولین بار توسط صنعت ملی پتروشیمی، ساختار ستاد اربعین تشکیل و چند کمیته زیر شاخه های این ستاد تعریف، که دبیرخانه ستاد در این راستا به عنوان بازوی اجرایی تعریف شد که پیگیری مصوبات و مکاتبات مربوط به مأموریتها و سیاستهای ستاد را دنبال می کرد.در واقع ما بازوی اجرایی ستاد برای تحقق برنامه های پیش بینی شده بودیم که بحمدالله با حمایت خود آقا اباعبدالله (ع) به خوبی انجام شد.
مجید محمدی
مسئول اجرایی اقامت زائرین در عراق:
این افتخار نصیب ما شد که برای اسکان زوار تلاش کنیم وخدا را شکر با موفقیت این مسأله به پایان رسید.
درهمین مدت در۴ نقطه ۱۲۰۰۰نفر اسکان پیدا کردند، این خدمات باعث شد ارادتمندان سفرکربلا با آرامش، این روزهای پرخاطره را سپری کنند.
محمد جواد سعیدی
مشاور دبیر ستاد اربعین:
بعد از تاکید مقام رهبری، مبنی بر ضرورت خدمت به زوار اربعین، با همراهی و تاکید آقای علی عسکری مدیرعامل هلدینگ، ستاد اربعین در هلدینگ خلیج فارس تشکیل شد.
این ستاد در همه ایام تردد زائران، خدمات ارزشمندی انجام داد. انتقال زوار به داخل عراق، پذیرایی از آنها، کمک به تشرف به حرمین اهل بیت(علیهم السلام)، از جمله این خدمات بود که با نظم و دقت خاصی انجام شد.
مجید حسن پور
مسئول کمیته خدمات اسکان و ترابری در کشور عراق:
در اربعین در کشور عراق هر شب ۳۰۰ زائر را اسکان میدادیم برای این سه هزار نفر شب خواب هیچ مشکلی نداشتیم، گمشده ها را پیدا می کردیم و به بیماران در محل اسکان رسیدگی و برای زائران هر سه وعده غذایی را تامین میکردیم. همچنین کار نقل و انتقال زائران توسط ۸ اتوبوس از تهران و ۴ اتوبوس در عراق صورت میگرفت.
مسعود اسدبیگی
مسئول کمیته درمان ستاد اربعین:
این افتخار نصیب ما شد که با همکاری هلال احمر، امسال اولین درمانگاه مجهز را برای زائران راه اندازی کنیم.
باتوجه به حضور میلیونها زائر در ایام اربعین، دسترسی به
درمانگاه اقدامی ضروری است.
دراین درمانگاه روزانه به تعداد زیادی خدمات سرپایی، دارو، تزریقات و کمکهای اولیه ارائه شد.
میثم محمدخانی
مسئول کمیته اجرایی موکب ها:
ما از چهارم صفر کار استقرار موکبها را انجام دادیم. برای ارائه خدمات مطلوب ۳۰خادم و آشپز در محل مستقر شدند. در مدت مراسم اربعین هروعده ۶ هزار تا 8 هزار پرس، صبحانه، ناهار و شام تقدیم زوار می شد.همچنین روزانه ۱۰هزار لیوان شربت و۸۰۰۰ لیوان آب تقدیم زوار امام حسین (ع) می شد.
ما۱۵روز در موکبی واقع در شارع القزوینی مستقر بودیم.